sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Hei :)


Olen Cordelia Serene, ja ensimmäistä kertaa mukana. Tempauksesta kuulin ensimmäisen kerran vasta joskus viime kesänä enkä enää silloin ehtinyt mukaan. Tykkään tehdä useampaa projektia samanaikaisesti ja minulla on yleensä aina kymmenkunta virkkausprojektia työn alla (+ sekalainen valikoima muita askartelu- ja käsitöitä).  Rakastan uusien töiden aloittamista yli kaiken, mutta isompien (ja joskus pienempienkin) projektien loppuunsaattamisen kanssa tahtoo motivaatio välillä loppua kesken. 

Tykkään virkata pääasiassa amigurumeja ja muita pienehköjä juttuja. Neulojana olen hidas ja kokematon, joten tuskin tulen kovin montaa neuleprojektia aloittamaan. Tällä hetkellä minulla on työn alla ylimääräisen lankavaraston tuhoaminen patalappuja (sekä tiskirättejä ja pesulappuja) virkkaamalla, ja siihen liittyvä blogi löytyy Vuodatuksesta, joskin olen aika laiska bloginpitäjä ja kommentoija. Ravelrysta minut löytää tällä samalla nimimerkillä (yhteen kirjoitettuna ilman välilyöntiä).

2 kommenttia:

  1. Kuulostaisi kyllä siltä että tämä tempaus sopii hyvinkin sulle, kun kerran tykkäät tehdä montaa työtä yhtäaikaa muutenkin =)

    VastaaPoista
  2. Joo tämähän on ihan kuin minua varten :)

    VastaaPoista